to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:32 | 16.01.2024

Πολιτική

Στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τα κομματικά "ρουσφέτια" της ΝΔ στον ΟΣΕ

Κατάθεση ερώτησης προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών


Το θέμα της παρέμβασης γαλάζιων βουλευτών στον προγραμματισμό δρομολογίων και επιλογής προσωπικού του ΟΣΕ φέρνουν με ερώτησή τους στη Βουλή, 19 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με πρωτοβουλία της Κατερίνας Νοτοπούλου (η οποία είχε αναδείξει το θέμα πριν από λίγες ημέρες) και τη συνυπογραφή του Τομεάρχη Μεταφορών & Υποδομών της Κ.Ο., Χάρη Μαμουλάκη

Σε βίντεο που αναρτήθηκε στην ειδησεογραφική σελίδα edessanews.gr, εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Σιδηροδρομικού Σταθμού Έδεσσας να ευχαριστεί δημοσίως και ονομαστικά το βουλευτή της ΝΔ Βασιλειάδη Βασίλειο (Λάκη) για «την καταλυτική του στάση που με δικές του ενέργειες καταφέραμε να εντάξουμε τα δρομολόγια μέχρι την Έδεσσα και στο επίπεδο κυκλοφορίας και στο επίπεδο επιλογής προσωπικού».

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπογραμμίζουν στην ερώτησή τους ότι η  ανάταξη των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στη χώρα δε νοείται να επέλθει με παλαιοκομματικές και αναχρονιστικές πρακτικές παρέμβασης στον προγραμματισμό δρομολογίων και επιλογής προσωπικού από τοπικούς πολιτευτές και βουλευτές και ρωτούν τον αρμόδιο Υπουργό:

1.        Θεωρεί σύννομη την παρέμβαση τοπικών κυβερνητικών βουλευτών στον προγραμματισμό δρομολογίων και επιλογής προσωπικού, όταν τα  δρομολόγια προβλέπονται στην συμφωνία του Δημοσίου με την Hellenic Train (Νόμος 4953, 7/2022) το δε προσωπικό στον ΟΣΕ οφείλει να επιλέγεται μόνο  μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ;

2.        Ποια ακριβώς ήταν η καταλυτική παρέμβαση -σύμφωνα με τα λεγόμενα του Προϊσταμένου του ΟΣΕ στον Σταθμό της Έδεσσας- του βουλευτή Πέλλας της ΝΔ κ. Βασιλειάδη Βασίλειου (Λάκη) στην επανέναρξη των δρομολογίων Θεσσαλονίκης Έδεσσας και στην επιλογή προσωπικού;

3.        Πως διασφαλίζεται η αξιοκρατία στην επιλογή, τοποθέτηση και μετακίνηση προσωπικού στον ΟΣΕ;

4.        Με ποια διαδικασία επελέγησαν και προσελήφθησαν τους τελευταίους 18 μήνες στον ΟΣΕ, 200 περίπου εργαζόμενοι και  μάλιστα πολλοί εξ αυτών σε κρίσιμες ειδικότητες (σταθμάρχες – κλειδούχοι); Υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος και αν ναι που αναρτήθηκε;

5.        Είναι σύννομη η εργασία με το  καθεστώς παροχής υπηρεσίας σε κρίσιμες ειδικότητες στον ΟΣΕ, όπως αυτή του σταθμάρχη και μάλιστα ακόμη και σε Κέντρα Τηλεδιοίκησης;

6.        Γιατί καθυστερούν τα αποτελέσματα της με αριθμό  προκήρυξης 1/2022   του  ΑΣΕΠ,  για τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ;

7.        Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί προκειμένου να επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια  που θα συνδέουν σιδηροδρομικά τη Θράκη και τη Δυτική Μακεδονία με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο;

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)